۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

74 کشته در مصر برای یک مسابقه فوتبال – نشانه " شهر هرت " بودن یک مملکت اسلامی

74 کشته و در مجموع 1074 کشته و زخمی در بازی فوتبال بین دو تیم الاهلیو المصری در مصر .
این شاید یک رکورد در تاریخ فوتبال باشد که اینقدر کشته و زخمی برجای گذاشته و میتوان به صراحت این وضعیت را شهر هرت نامید چرا که اگر قانون به درستی اجرا شود و نیروهای انتظامی حضور پر شور داشته باشند هرگز چنین اقدامی نمیشود .
این در حالی صورت میگیرد که کنترل کامل کشور بدست اسلامگرایان افراطی افتاده است و هر روز قدرت پارلمانی خود را از طریق انتخابات بیشتر میکنند و این یک نشانه شوم است برای ملتی که از تاریخ درس نمیگیرد و سرنوشت سی و سه سال پیش ما ایرانیان را از نوع آغاز میکند .
تاریخ لااقل به ما جامعه ایرانی اثبات کرد که حکومت اسلامی از بدو ورود خود چیزی جز شومی و نکبتی و ذلت با خود نمی آورد . هنگامی که خمینی وارد ایران شد نحسی جنگ ایران را گرفت و هشت سال ما را خانه بدوش کرد و اکنون که مشاهده میکنیم نحسی اخوان المسلمین و آن حذب اسلامی اش به جایی رسید که در یک بازی فوتبال اینقدر کشته شوند و سه روز عزای عمومی اعلام شود .
صحبت از خرافات و اعتقاد به نحسی نیست بلکه لپ کلام منظور بی قانون بودن و بی ثبات بودن یک کشور اسلامی را می رساند و همان جمله " شهر هرت " را میتوان برای کشورهایی که مذهب در آن حکم فرماست نامید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر