۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

یک گله دارم ! پرچم الله یا شیر و خورشید . المپیک ملندن




ضمن عرض تبریک به دو هم وطن عزیز بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی که مقام های اول و دوم ( مدال طلا و نقره ) را به نمایندگی از اسم و رسم و جان ایرانی کسب کردند گله ای دارم از وضعیت کلا المپیک امسال .

اولا ماشاالله از بس ایرانی مقیم اروپا هستند که بیش از 7 میلیون نفر ما مهاجر داریم که اکثرا در اروپا هستند ماشاالله صندلی های تماشاچیان را خالی نمیگذاریم و هر میدانی که ورزشکار ایرانی رقابت دارد دور تا دور میدان ایرانی نشسته اما با یک اشکال نه چندان کوچک که دست همگان پرچم الله به نشانه جمهوری اسلامی دیده میشود . مسلما نام ایران بر همه چیز بالا تر و جاودانه تر است اما وقتی میتوانیم از این فرصت به نفع احسن برای احقاق خواسته ها و اعتراض خود استفاده کنیم چرا که نه ؟ با اینکه عده ای از این تماشاچیان را سفیران حزب الهی جمهوری اسلامی در لندن و دم و دستگاه و آقازاه های جمهوری اسلامی که آنجا تحصیل میکنند را تشکیل میدهد اما مسلما آن خانم هایی که در صف هواداران ایران بدون حجاب حضور دارند افرادی به جز این عده هستند و مسلما دل خوشی از جمهوری اسلامی نداشتند که مهاجرت کردند پس چرا بجای پرچ نشان جمهوری اسلامی که نشانی از تروریسم بین المللی است پرچم شیر و خورشید که ریشه در اجداد ما دارد را به دست نمیگیرید ؟

آیا واقعا برای اینکه در تلویزیون ایران برای اقوامتان دیده شوید ارزش دارد که پرچم الله را جلوی خود بگیرید تا صدا و سیمای میلی جمهوری اسلامی با افتخار شما را نشان دهد که بله حتی خانم های بی حجاب هم پرچم جمهوری اسلامی را بر تن و دست خود دارند؟ !!


پ . ن 1
ورزشکاران عزیز خدا قوت اما واقعا اذیت میشم وقتی میبینم که ورزشکاری مثل رشته کشتی یا وزنه برداری که جان میکند تا حریفی را به در کند با کسب مدال طلا فقط 200 سکه میگیرد ! با اینکه طی دوره های قبل ثابت شده که حتی این 200 سکه هم قسطی پرداخت میکنند به ورزشکار بیچاره اما اگر هم نقد بپردازند آیا با این تورم این ورزشکار با پول این سکه ها که چیزی نزدیک به 150 میلیون تومان است میتواند یک آپارتمان 70 متری در خیابان مثلا ستارخان تهران خریداری کند ؟!! و آیا انصاف است که ورزشکاری که زندگی خود را وقف افتخار آفرینی برای وطنش میکند یک خانه از خود نداشته باشد ؟!!

پ . ن 2
از وزنه برداری خیلی خوشم میاد

پ . ن  3
آقای خامنه ای که قد خیار چنبل شعور و فهم نداری اما قد یک مملکت مال و ثروت داری بیا یکم سر کیسه رو شل کن بذار این بچه که امروز طلا گرفت یه خونه خوب واسه خودش بگیره که فکر و ذکرش مشغول نباشه ( بدلیل عدم پرداخت حقوق برخی از ورزشکاران عده ای از ورزشکاران کشتی قصد داشتند از این ورزش خداحافظی کنند که با اصرار آقای بنا سر مربی کشتی تیم ملی ایران از این کار منصرف شدند و بار دیگر مدالی افتخار آفرین برای کشورشان اخذ کردند ) .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر