۱۳۹۱ خرداد ۳۱, چهارشنبه

اتحاد از برای کاربران آزادگی ( پیشنهاد تشکیل کنفدراسیون)

درود بر تمامی آزاد مردان " آزادگی "
ضمن اینکه یکایک ما کاربران آزادگی جهت آگاهی رسانی برای اقشار جامعه و حتی برای خودمان در تلاش هستیم شایان توجه است که سطح مبارزات خود را ارتقا دهیم چنانچه همین مسئله آگاهی رسانی و به اشتراک گذاشتن اخبار خود نوعی مبارزه علیه نظام است و چه بسا در همین راه بسیاری از ما با حکومت درگیر شویم  .
صحبت بنده با کاربران آزادگی است و صرفا کاربرانی که هدفی جز آزادگی و سرنگونی مطلق نظام ندارند و به امید پایان حصر خانگی ! و انتقاد از دولت نیستند چرا که مشکل ما امروز اصل نظام جمهوری اسلامی و آن قانونی اساسی است که تمامیت آن نقض حقوق بشر است و اگر ما که فکر میکنم تعدادمان بالغ بر 1000 تن باشد خود میتوانیم یک کنفدراسیون را تشکیل دهیم چنانچه برای مبارزه با نظام کوچکترین راه ها را نیز باید برگزید این راه نیز شاید جواب دهد . تا کی باید چشم انتظار تشکیل یک اپوزیسیون متحد باشیم ؟ تا کی باید چشم انتظار این و آن باشیم ؟ چرا که ما گروه بزرگ آزادگی میتوانیم خود یک کنفدراسیون مخالف باشیم که در همین راستا میتوانیم ریسک خود را بالا ببریم و فعالیت های خود را افزایش دهیم و شاید ما بتوانیم با ایجاد یک کنفدراسیون اولین جرقه یک انقلاب خیابانی را جامع عمل بپوشانیم و میلیون ها نفر را با خود جذب کنیم .
پیشنهاد بنده بعنوان یک عضو  تازه وارد مجموعه آزادگی این است که از همین محفلی که هر روز با هم هستیم و هر روز نام های مستعار یکدیگر را مشاهده میکنیم و کماکان به هم ارادت داریم و عده ای هم با هم دوست هستیم میتوانیم از این فرصت نهایت استفاده رو ببریم و یک کنفدراسیون از برای مبارزه فراتر از اینی که داریم گرد هم آییم و بدون تردید همین تعداد بدل خواهد شد به اکثریت جامعه چرا که بنده این پیشنهاد را نه از روی تخیل بلکه از روی ملاحظاتی که از گفتمان های افراد موفق در انقلاب 57  ( من جمله محمود رفیع بنیانگذار جامعه دفاع از حقوق بشر ایران - برلن) استفاده کرده ام و چرا که از همین گروههای کوچک کنفدراسیون هایی تشکیل شدند که بعضا در کشورهای مخالف نظام شاهنشاهی حمایت میشدند و همین ها جرقه به خیابان کشاندن اکثریت ملت را سبب شدند ...
چنانچه پیشنهاد بنده حقیر را ملاحظه فرمودید و اگر پیشنهادی در این راستا دارید لطفا بیان کنید تا مورد استفاده عموم قرار گیرد و اگر هم نسبت به این طرح پیشنهادی نقطه نظر مثبت و منفی دارید خواهشا بیان کنید . چنانچه نظرات اکثریت مثبت بود میتوانیم بعنوان اولین قدم در این راه باز هم پیشنهاد هایی را مطرح کنیم .
اتحاد آزادگی = اتحاد جامعه ایران
( در این پست مثبت یا منفی دادن کاربران و دوستان عزیز اهمیتی نداره بلکه نظرات شما در این خصوص پر اهمیت است )
ارادتمند شما
آریامهر (سامان)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر