۱۳۹۱ تیر ۸, پنجشنبه

من جان فدای دو پادشاه پهلوی هستم اما آزادی بیان یعنی اینکه بهرام مشیری هم حرفهایش را بگوید

عرض سلام و ادب به یکایک عزیزان و مبارزین راه آزادی .
اخیرا نقل های از عرایض بهرام مشیری مجری تلویزیونی تلویزیون پارس انجام شده که همگان حکایت از گزافه گویی و پهلوی ستیزی او دارد . نه بهرام مشیری بلکه در کشور ایران هزاران عقاید و تعصبات هستند که همین مسئله سبب شده هنوز هم بر سر قضیه 28 مرداد با هم جنگ داریم و مسلما قدرت و انگیزه ای هم برای سرکوبی و نابودی طرف مقابل خود نداریم پس باید بگذاریم طرف مقابل هم حرف هایش را بگوید .
چنانچه توهین بهرام مشیری به شاهزاده رضا پهلوی از دید ما آزادی خواهان مغلطه و از سوی همگان دروغی بیش نیست پس بهترین حرکت در قبال این آقا سکوت و بی اهمیتی از گفته هایش است .
روزانه هزاران بیانیه از کانون و سایت جبهه ملی ایران در اروپا صادر میشه که همگان سعی در توهین به شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی دارند اما آیا باید به یکایک اینها پاسخ داد ؟ و آیا اینها خواهند فهمید ؟
خوشبختانه تجربه به ما فهمانده که کسانی که نمیخواهند بدانند صد ها سال دیگر هم نخواهند فهمید پس چه بهتر که بگذاریم آنها هم حرفهایشان را بگویند و بی تفاوت از کنار آنها بگذریم . چرا که این یکی از اصول دموکراسی و آزادی بیان است همانطور که در 16 آذر سال گذشته منتقدی از شاهزاده رضا پهلوی در خصوص عملکرد پدر ایشان شکایتی داشتند اما شاهزاده نه تنها هیچ توهینی به این منتقد نداشت بلکه از عملکرد سایت بالارتین مبنی بر حذف انتقاد او شاکی شد و همچنین پاسخ منتقد خود را در کتاب زمان انتخاب 2 دادند و این مفهوم قوی ای از آزادی بیان است که شاید ما سالهای بعد هم به آن دست پیدا نکنیم .
پس خواهشمند هستم اصول آزادی بیان را محترم شمریم .
هر کسی حق اظهار نظر دارد .
هر کسی حق اظهار عقیده دارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر