۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

دستاورد انقلاب آن بود که از طریق رابطه فردی بیسواد از دهات های دور افتاده بیاید تهران و بشود سفیر و به ناموس مردم تعارض جنسی کند

بعد از گذشت سی و سه سال دستخوش این انقلاب چه بود ؟ پدران و مادرانی که حتی ننگ دارند بگویند ما هم در این انقلاب سهمی داشتیم . بلی همان انقلابی که دستاویزش سفیرانی شدند که همگی با یک ساک از شهرستانهای دور وارد تهران شدند و با پاچه خواری و گرفتن اسلحه در مقابل چشمان بسته نادر جهانبانی ها – تیمسار مهدی رحیمی ها – حبیب القاییان و و و امروز یکی از ارکان اصلی نظام و پست های مهم حکومتی را اداره میکنند و دوستان و آشنایان خود را به این راه دعوت مینمایند و بدون اینکه درسی بخوانند مدرک دکتری هم گرفتند و بدون اینکه زحمتی بکشند به ریاست ها رسیدند ... و امروز امثال او سفیران جمهوری ننگین اسلامی در فرانکفروت و برزیل هستند که به نمایندگی از یک جامعه متمدن – به نمایندگی از فرزندان کوروش کبیر به دختر بچه 10 ساله تعرض جنسی میکنند .
جوانانی ساده که به زور خمینی دجال با سن و سال پایین به جبهه های جنگ رفتند و سینه های خودشان را در یک جنگ تحمیلی برای حفظ خاک این کشور پاره کردند و سالهاست زیر خروارها خاک خفته اند تا این کشور بتواند در آرامش مسیر ترقی را طی کند اما دریغ از آنکه پفیوزان عرب تبار جمهوری اسلامی بتوانند در قلب اروپا به یک دختر بچه آزار جنسی برسانند شاید کاری که حتی امروز در کشوری با فرهنگ عقب مانده مثل افغانستان نتوانیم مشاهده کنیم .
ننگ بر تو ای خامنه ای ننگ که در دوران حیاتت جز تفو و لعنت چیزی عایتت نیست وای به روزی که به درک واصل شی . و در چنین شرایطی است که آن روحیه فاشیستی جمهوری اسلامی گل میکند و از انجا که جمهوری اسلامی و ارکان آن یک باند مافیایی هستند که از طریق ازدواج ها به یک زنجیره متصل شده اند سخنگوی وزارت امور خارجه باز هم ننگین جمهوری اسلامی نه تنها کوچکترین اظهار پشیمانی نسبت به حرکت غیر انسانی دیپلمات خود بروز نمیکند بلکه با صراحت تمام از کار او حمایت میکنند و باز هم با استتناد به قوانین قرآنشان میگویند که آن دختر بچه 10 سال داشته و حلال است !
مملکت جالبیست و در عین حال مضحک و خنده دار که یک دیوانه ی روان پریش و عقده ای که نمیداند سیاست و نماینده سیاسی یعنی چه ؟ میشود سفیر یک کشور متمدن و پهناور و مهندسان و متخصصان آن دربدر به دنبال کار هستند و کارگران زحمت کش آن ماه ها حقوق نمیگیرند و اخراج میشوند ... .

۱ نظر:

  1. نام دو شخصیت منفی تاریخ ایران بر روی دو بزگراه اصلی تهران
    آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا نام دو شخصیت منفی تاریخ ایران بر روی دو بزگراه اصلی تهران قرار گرفته است. بزرگراه "شیخ فضل الله نوری" و بزرگراه "آیت الله کاشانی".

    "شیخ فضل الله نوری"
    شیخ فضل الله نوری شخصی بود که بر ضد مشروطیت قیام کرد . به حمایت و همراهی از محمد علی شاه شهرت داشت. وی پس از فتح تهران، در میدان توپخانه به دست مشروطه‌خواهان به دار آویخته شد. در جمهوری اسلامی ایران، نهاد نظارت استصوابی شورای نگهبان بر پایه نظر شیخ فضل‌الله نوری پیش‌بینی شد. او از مخالفین احداث مدرسه دخترانه بود.




    شیخ فضل‌الله نوری بر چوبه دار

    "آیت الله کاشانی
    آیت الله کاشانی روحانی ای بود که برای نمونه در کوتای 28 مرداد با کودتاگران همکاری کرد در ذیل عکس یادگاری این روحانی با شعبان بی مخ دیده می شود.



    این عکس در شماره ۱۹ مجله ترقی به تاريخ مھر ۱۳۳۲ (کمتر از ۲ ماه پس از کودتا) منتشر شده‌است: ۱-حسین علم ۲-طاهر حاج رضایی ۳-شعبان بی‌مخ ۴-حسین مهدی قصاب ۵-طیب حاج رضایی ۶-اکبر حاج رضایی ۷-سید اکبر خراط


    ابوالقاسم کاشانی (عمامه مشکی) و شعبان جعفری (نشسته سمت چپ)


    براستی مسئولین باید جواب بدهند که چرا نام دو شخصیت منفی تاریخ ایران بر روی دو بزگراه اصلی تهران قرار داده اند؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف