۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

اگر آخوندی در ایران روزه باشد من گردنمو با گیوتین میزنم

در سالهای بعد از انقلاب که آخوندها به مفت خوری عادت کرده و از خرابه های فیضیه قم به مدارج بالا رسیده اند و شکم گنده کردند دور از ذهن است که خود واجبات دین که برایشان سود ندارد را اجرا کنند . آنها نماز میخوانند چرا که میبایست خودنمایی کنند و از برای نماز جماعت حقوق دریافت میکنند . قرآن میخوانند چون باز هم میبایست خودنمایی کنند تا این ملت همیشه در هراس از دین مبادا از خرافه های دینی رهایی پیدا کند . اما دور از انتظار است که امروزه ملایانی که یک ملت را زیر پاهای خود میدانند و به زندگی عیونی رسیده اند به خود گرسنگی بدهند که مثلا در جهان دیگر در دیدگاه خدا مسلمان معتقد باشند چرا که حتی خود میدانند حساب و کتابی در جهان دیگری وجود ندارد چون اگر واقعا به این اصل اعتقاد داشند هیچ گاه دزدی نمیکردند – هیچگاه خون بی گناه را نمیریختند – هیچگاه مردم آزاری نمیکردند و تمامی این خرافه های دینی که همگی ما با آن بزرگ شده ایم را تنها برای ما مردم عامی گفته اند تا خود از بی خردی مردم سود برند .
و همچنین میدانیم که آخوند جماعت بالخص بعد از انقلاب کمتر از 70 80 سال عمر نمیکند و این دلایلی دارد چون :
1 : آخوندها غذای خود را سر موقع و سر وقت و به آرامی میخورند .
2 : آنها به جای کفش از نعلین استفاده میکنند و همین امر سبب میشود تا نیازی نباشد برای بستن بند کفش خود دلا و خم شوند و کمر خود را آسیب برسانند .
3 : آنها سر وقت میخوابند و هیچ استرسی از برای فردای خود ندارند و با آرامش میخوابند .
4 : هیچ نگرانی از بابت حقوق ماهیانه خود ندارند و کار چندان سنگینی ندارند چرا که آخوندهای رده بالا حکومتی که خود دزد هستند و آخوندهای کوچک نیز با شرکت در سخنرانی های مساجد و خواندن نماز جماعت به راحتی حقوق ماهیانه دریافت میکنند و برخی هم با تدریس در حوزه .
5 : گر چه مردم حتی در خیابان از دیدن چهره یک آخوند نفرت دارند اما کماکان آنها در نظام اعتبار دارند و به راحتی کارهای خود را در جامعه و مراکز دولتی انجام میدهند و از نگرانی های روزمره بدور هستند .
6 : نگرانی برای کار و بار و خدمت سربازی پسران خود ندارند و همین امر از بروز استرس های روزمره که بیش از نیمی از ایرانیان با آن مواجه هستند خودداری میکند .
و ... .
و همین عوامل در زندگی آنها سبب شده که عمر درازی داشته باشند و جان سخت . بنابراین دور از انتظار است که یک آخوند به خود گرسنگی دهد و روزه بگیرد و من حاضر هستم اگر اینچنین است گردن خود را گیوتین بزنم چرا که به این امر واقف هستم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر