۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی امسال روز 26 دی ماه (شاه رفت امام آمد) را به مانند سالهای قبل جلوه نداد و حرفی در این باره زده نشد ؟

اگر دقت کرده باشیم امسال بر خلاف سالهای گذشته که شوق و هیجانی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مناسبت روز 26 دی ماه ( شاه رفت امام آمد ) بر قرار بود اما امسال هیچ هیاهویی از این قبیل دیده نشد حتی کوچکترین اشاره ای به این روز در هیچ شبکه ای از سیما نشد . در صورتی که سالهای پیش هزاران تصویر و سرود و عکس در این زمینه و روزی که بعضا نظام شاهنشاهی سقوط کرده و آخرین شاه وطن را بدرود گفت تمامی برنامه روزانه صدا و سیما را تکمیل می کرد .
نه تنها این روز بلکه نزدیک به دو سال است که حکومت اسلامی دست خود را برای تمامی روی کرده است بلکه روز 22 بهمن هم زیاد به بحث و مباحث آن روز نمیپردازد و فقط با یک عکسی از ورود خمینی به ایران اکتفا میکنند .
شاید این اصل نشانگر یکی از برد های جنبش مردمی در این دو سال اخیر باشد که حکومت بعضا در حیطه خودنمایی باخته است . شاید دیگر دلیلی نمیبینند که مردم هم در خوشحالی خود از پیروزی انقلاب ننگین اسلامی شریک کنند . مردمی که در این سی و سه سال به خوبی درک کرده اند که از آغاز تا کنون این حکومت جز خاری و نکبت چیزی به ارمغان نیاورده است .
بسیار جای خوشحالی دارد که حکومت اسلامی دیگر روزهایی که به یادبودی از پیروزی انقلاب یا سقوط نظام شاهنشاهی ختم می شود را نمیتواند و قدرت آن را دیگر ندارد که در محیط تلویزیون جشنی به پا کند و به این روز با گستاخی تمام افتخار کنند .
به عقیده بنده همین امر که شاید زیاد هم جدی به نظر نیاید یک پیروزی و برد برای ما ملت محسوب می شود .
در واقع صدا و سیمای ( میلی) جمهوری اسلامی شکست را پذیرفت . و گزافه گویی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر