۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

بها و هزینه یک " انقلاب " برای ایران کمتر از یک " جنگ " برای تغییر رژیم نخواهد بود ....

کسانی که با شنیدن حتی اسم جنگ با تعصب تمام این راه کار را رد میکنند هرگز با خود ننشسته اند تا کمی با عقل و منطق به بعد قضیه نگاه کنند . درست است هر انسانی مخالف جنگ در کشورش است اما باید تمام مسائل را هم در نظر گرفت . با شناختی که از ملت ایران و آن اتحاد درهم ورهم و چیزی که از نظام دیکتاتوری اسلامی داریم اگر هم انقلابی در طی سالها در ایران صورت گیرد بدون شک بهای آن که باید با خون ملت و پول نفت پرداخت شود کمتر از یک جنگ جهت تغییر رژیم در ایران که مسلما از سوی آمریکا صورت خواهد گرفت نخواهد بود .
همانطور که از اسم کلمه مشخص است " انقلاب " یعنی دگرگونی صد در صد و اگر این دگرگونی جهت بیرون راندن ملایان از ایران باشد بدون شک کشته شدگانی که این انقلاب باید از جان ملت بپردازد کمتر از یک جنگ نخواهد بود و همچنین اعتصابات و تعطیلی ها و ورشکستگی ها که با پیروزی یک انقلاب در ایران شیوع خواهد گرفت و اگر تمامی این مسائل را در نظر بگیریم به این نتیجه خواهیم رسید که جنگی که شاید در راه باشد پر خطر ساز تر از یک انقلاب نخواهد بود .
پشتیبانی اخیر دکتر علی میرفطروس در خصوص حمله نظامی آمریکا علیه رژیم آخوندی در ایران با وجود اینکه با واکنش های بسیاری که خود را مثلا ملی مینامند مواجه شد اما باید از خود این سوال را پرسید که هدف ما واقعا سرنگونی رژیم است یا این مبارزات را برای خود به سرگرمی مبدل ساختیم !؟ و این در صورتی است که حتی یک روز رژیم اسلامی در ایران پایدار باشد آن روز چند تنی از هموطنانمان اعدام می شوند .
در مورد دفاعیات شاهزاده رضا پهلوی از عدم حمله نظامی آمریکا علیه ایران را نمیتوان بی ارزش دانست چرا که همه میدانیم که شاهزاده مخالفت خود از طرح حمله نظامی را همانطور که بیان کردند باعث نابودی ایران میدانند اما شاید باید این ادعاهای شاهزاده را به حساب احساسات و عواطف ایشان نسبت به ایران و وطن دوستی این بزرگ گذاشت و چرا که شاید همین شاهزاده هم در کنار راه کارهایی که برای سقوط رژیم اسلامی و نجات ایران دارند حمله نظامی را بدون ثمر نمیدانند .
پس اگر بخواهیم بدون خیال پردازی و با عقل و منطق و آن چیزی که امروز موجود است در ایران به این قضیه نگاه کنیم درصد احتمال حمله نظامی علیه رزیم اسلامی خیلی بالاتر از یک انقلاب خودجوش از سوی ملت خواهد بود و این رو ملت ایران ثابت کرده است که اگر هم انقلابی در راه باشد سالهای سال به طول خواهد رسانید ولی این در صورتی است که اگر از طرح حمله نظامی آمریکا علیه رزیم حاکم بر ایران حمایت کامل شود و یک درخواستی از سوی ملت ایران به وزیران دفاع و بزرگان سیاست غرب انجام گیرد خیلی راحت تر میتوانیم به مقصود خود برسیم . حمله نظامی و انقلاب هر دو دربردارنده هزینه های گزافی هستند که ملت ایران باید برای آزادی خود بپردازد اما چرا که حمله نظامی امیدوارتر و عاقلانه تر در در مورد ایران امروز خواهد بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر