۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

افشاگری در مورد آقای "جواد امام" یک دزد فاسد هوادار جنبش سبز که اکنون در اوین به سر میبرد

درود . قبل از قلم برداشتن باید خدمت دوستان عرض کنم که هدف بنده از این افشا گری یا به معنای واقعی کلمه روشنگری از بعضی از مسائل هیچ یک دفاعیاتی از اقدامات وحشیانه و غیر قابل تحمل جمهوری اسلامی و حمایت از زندانی شدن این فردی که بحث بر سر آن است نیست بلکه فقط قصد و نیت یک روشنگری را برای عزیزان دارم و خواهشا خوب و دقیق به این نوشته توجه فرمایید که منجهر به زود قضاوت کردن شما نشود .
جواد امام کیست :
وی فردی میانسال است که پس از انقلاب اسلامی از طریق مساجد محله به تدریج راه ترقی را در وابستگی به نظام جمهوری اسلامی پیش گرفت . وی به همراه خواهر خود در مجلس شورای اسلامی نفوذ داشتند و جواد امام که از یک طبقه متوسط جامعه بود و پدر وی در منطقه 10 تهران یک کبابی داشت توانست در سالهای اخیر و تا قبل از سال 1388 عضو سازمان مجاهدین انقلاب – معاون وزیر نیرو را به عهده گیرد و سرانجام در بهبوهه روزهای منتهی به انتخابات از قبل تعیین شده خرداد 1388 مسئولیت ستاد مهندس میر حسین موسوی را بر عهده گیرد و برای ایشان تبلیغ میکرد که در همان سال و پس از موضع گیری های موسوی و قضیه اصلاح طلبان جواد امام هم دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل گردید و چندی بعد دختر 19 ساله وی نیز مدتی در بازداشت به سر میبرد و اکنون هم این آقا در بند 350 زندان اوین به سر میبرد .
نمونه ای از فسادهای جواد امام در طول قدرت : جواد امام همیشه خود را فردی مذهبی جلوه می داد و همچنین در محله قدیمی خود در خیابان سلسبیل (رودکی) چندین خانه را با زور از چنگ صاحب خانه ها در آورد و تبدیل کرد به حسینیه امام حسین که در روزهای محرم با حضور خود جواد امام پذیرای مردم و همچنین بزرگان بود . وی اکنون در محله شهرک غرب تهران زندگی میکند ( البته اکنون در زندان به سر میبرد ) اما در محل های مختلف برای خود ملک های گوناگونی خریداری میکرد و متاسفانه طریقه خریداری کردن ملک ها توسط جواد امام به این صورت بود که مالک را به زور وادار به فروش ملک میکردند چنانچه آن کاسب یا صاحب خانه راضی به این کار نمیشد به زور متوسل میشد و همچنین با توجه به تحقیقات بعمل آمده یکی از کسبه که صاحب نانوایی بوده و سالهای سال کاسبی میکرده و خرج و مخارج خود را از آن مغازه بدست می آورده چنان میگوید که پس از اینکه به جواد امام در رابطه با فروش ملک خود به آقای امام جواب رد داده است جواد امام و نوچه هایش در مغازه وی مقداری تریاک جاسازی کردند و بالافاصله وی را تهدید کردند که اگر راضی به فروش مغازه با قیمت تعیین شده نگردد این موضوع جاسازی مواد مخدر را به پلیس گزارش میدهد و سالهای سال با پول ملت و با زور دولت هزاران کاسب و مالک را به زور در بدر کرد و برخی از این ملک ها را برای خودنمایی تبدیل کرده است به هیئت های عزاداری که همه ساله جمعی مفت خور حکومتی در آن جمع می شوند و از آنها پذیرایی می شود . و همچنین مدارکی یافت شده حاکی از آن است که آقای جواد امام در روزهای اوایل انقلاب و شیوع جنگ داخلی با گروههای مخالف نظام وی به طور پنهانی جای بسیاری از جوانان عضو مجاهدین خلق را گزارش میداده و با پیگیری های حکومت آن جوانان دستگیر و همگی تیربار می شدند .
درست است که امروز جواد امام هم در زندان به سر میبرد اما نمی شود گذشته این آقایون را به آسانی فراموش کرد مخصوصا که بدون شک حاضر به توبه نخواهند بود و اگر باز هم مورد عنایت این حکومت نکبت بار قرار گیرند راه سابق خود را پیشه میگیرند .

۱ نظر:

  1. من آقای امام را تا قبل زندانشان نمی شناختم ولی خوب اینجوری حرف زدن بدون دلیل و مدرک و مستند هم درست نیست ضمن اینکه از دلیل و مدرک بگذریم نویسنده این مطلب هم اصلا هیچ توضیحی نداده است درباره خودش از کجا معلوم این هم یکی از حقه های کثیف وزارت اطلاعات نباشد؟

    پاسخحذف