۱۳۹۰ دی ۱۹, دوشنبه

خامنه ای اسما رئیسه ولی رسما غلام انگلیسه




یک عمر است که یک ملت سر کار است .
آقایان بلند والا آقایون اینتلجنت سرویسی – آقایون سی – آی – ای آقایون غربی – آقایون انگلیسی اگر واقعا از روی ترس قدرت گیری جمهوری اسلامی و به خطر افتادن منطقه مجبور به تحریم شده اید لطفا این مسائل هم از قلم نیندازید : ( صرفا جهت اطلاع این آقایون )

1 ) اخراج فرزندان آقازاده های رژیم که اکثرا در دانشگاههای انگلستان تحصیل می کنند .
2 ) جلوگیری از تدریس استادان انگلیسی در دانشگاه امام صادق تهران برای آموزش رمز و راز حفظ اطلاعات .
3 ) جلوگیری از سفر آقایون و اقوام این آقایون به کشورهایتان و عدم سخنرانی این آقایون در جمع کنفرانس ها .
4 ) تعطیلی دفاتر کنفرانس های اسلامی که توسط روحانیون رژیم هدایت می شوند که چندی پیش ایرانیان مخالف رژیم مقیم لندن دور یکی از این دفاتر آقایون به نشانه اعتراض تحصن کرده بودند .
5 ) حمله نظامی به مراکز هسته ای ایران ( اگر واقعا همانطور که ادعا میکنید مطمئن هستید که رژیم اسلامی در خفا مشغول چنین اقدامی خطر ساز بشریت است ) .
6 ) قبل از اینکه آقایون پس از سی و سه ساله به سفارت شما در تهران حمله ور شوند و با یک اقدام زد و بندی که از پیش ساخته شده بوده بین دو دول شما خودتان سفارتتان را تعطیل می کردید نه اینکه علاوه بر یک سفارت در خیابان چهار راه استانبول تهران یک سفارت دیگر و کوچکتر هم در خیابان ظفر تهران داشته باشید ! .
7 ) تحریم بنزین وارداتی به ایران که با توجه به تخمین سیاستمداران جمهوری خواه در آمریکا اگر یک سال بنزین به ایران وارد نشود خود به خود باعث تغییر رژیم در ایران می شود که متاسفانه تا به حال عملی نشده ! .
8 ) حمایت مالی و تجهیزاتی از اپوزیسیون مخالف رژیم اسلامی در خارج از کشور ( بجای هزینه ای که برای تقویت اصلاح طلبان در انگلستان و همچنین آمریکا می شود ) .
9 ) تعطیلی بی . بی . سی فارسی جمهوری اسلامی در قلب لندن و آغاز بکار یک بی . بی . سی بی طرف و مستقل که مجبور نباشند برنامه روزانه خودشان را از شما تحویل بگیرند ! .
10 ) اجبار و فشار شدید به مقامات رژیم اسلامی مبنی بر اجازه ورود احمد شهید گزارشگر حقوق بشر برای ایران و بازدید وی و مقامات سازمان ملل و حقوق بشری و صلیب سرخ جهانی از زندانهای ایران ( به مانند قبل از انقلاب 1357 که صلیب سرخ جهانی به راحتی با زندانیان سیاسی مصاحبه بعمل می آورد ) .
11 ) رسیدگی کامل به پرونده های قتل های سیاسی وزارت اطلاعات ایران در برون مرز که برای دادگاه های آن کشورها هم اثبات شده از جمله ترور میکونوس در برلین که دادگاه آلمان رسما اعلام کرد ترور پنج فعال کرد مخالف نظام جمهوری اسلامی از سوی مقامات رزیم اسلامی بوده است – یا ترور فریدون فرخزاد – ترور والا گهر تیمسار شهریار شفیق – ترور کاظم رجوی – و همین ماجرای ترور نافرجام سفیر عربستان در واشنگتن که دیگر حرفی از آن زده نشد و انگار توافقی بین سه کشور ایران و عربستان و آمریکا بوجود آمد که به فراموشی سپرده شود ! .
12 ) مجهز کردن معترضین نظام که به خیابانها می آیند و دست خالی مورد هدف آماج گلوله رزیم می شوند به مانند سالهایی که برای مبارزه با کمونیست شوروی سربازان مجاهد افغان را از سلاح های مدرن و سبک مجهز می کردید ( موشک انداز هایی که آمریکا به مجاهدین افغان می داد به راحتی قابل حمل در پشت افراد بود و قادر به هدف قرار دادن حتی جت های جنگی روس ها می بود ) .
و هزار هزار دیگر که می شود کمتر از یکسال رژیم جمهوری اسلامی ساقط شود اما چرا عملی نمی شود خدا داند ؟؟

پس نتیجه میگیریم که این حکومت دست نشانده ی استعمار است و دشمن اصلی انگلیس مردم ایران هستند نه رژیم .
قضاوت را میگذارم با شما ..........

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر